piątek, 3 sierpnia 2012

Garść przesądów z kraju Kwitnącej Wiśni cz. II

Ohayo Kochani~! Na początku chciałam podziękować za tak dużą oglądalność w ciągu ostatnich dni! Jesteście wspaniali! <3 Ale jak od czasu do czasu pokomentujecie nic się nie stanie! ^^" A ja będę bardzo wdzięczna, już nawet jak mam taką oglądalność..to..to aż chce się dodawać coraz więcej i więcej! :)
Przepraszam że wieczorem nie dałam notki..ale odcięli mi internet a dziś rano włączam kompa i dupa, wszystkie moje projekty poszły w dupę. :c Bo notki przygotowuję przed dodaniem..a potem po prostu wklejam. Miałam kilka gotowych notek m.in Japońskich przysłowiach, o Chinach, czy o kuchni azjatyckiej którą jestem teraz zafascynowana *-* Btw. nie mam jako takiej weny, naprawdę opuściła mnie wena na napisanie ostatniej części opowiadania, ale spręże dupe i postaram się dziś coś napisać...bo zwlekam z tym wystarczająco długo. Wybaczcie mi..jestem czasem taka..taka niesumienna. Ale staram się to zmienić, a prowadzenie bloga mi pomaga. No to następna garść Japońskich przesądów.

1. Jeśli wielu mężczyzn będzie miało stosunek z kobietą i nie będzie wiadomo, który z nich jest ojcem jej dziecka, kiedy ułoży się łożysko na lakierowanej tacy i zbada je, ponoć pojawi się na niej herb ojca.
2. Jeśli będziesz obcinać paznokcie w nocy, lis rzuci na ciebie urok.
3. Kobieta, której włosy się kręcą, jest lubieżna.
4. Ten, kto goli swoje nogi, nie będzie mógł szybko uciekać w razie potrzeby.

5. Uderz kogoś w piersi, a nie przeżyjesz trzech lat.
6. Jeśli masz przerwy pomiędzy przednimi zębami, szybko
zostaniesz rozłączony z rodzicami.
7. Jeśli położysz się spać z rękoma na piersiach, bedą cię nękać złe sny.
8. Jeśli oddasz mocz na dżdżownicę, twoj członek spuchnie i zaogni się, ale jeśli następnie umyjesz jakąkolwiek dżdżownicę wodą, opuchlizna zejdzie, a stan zaognienia zniknie.
9. Żeby ustalić płeć płodu, spójrz na jijikke (miękkie włosy rosnące na karku) poprzedniego dziecka: jeśli są zwrócone w lewo, będzie chłopiec, a jeśli w prawo, dziewczynka.
10. Jeśli dwie ciężarne kobiety bedą mieszkać w jednym domu, jedna z nich umrze wraz ze swoim dzieckiem
11. Jeśli mówisz kłamstwa, Emma (król piekieł) wyrwie ci język. albo poroni.
12. Jeśli nabawisz się łaskotek na podeszwach stóp, zostaniesz biedakiem.
13. Jeśli będziesz trzęść nogami, zostaniesz biedakiem.
14. Jeśli ktoś obleje cię wodą od mycia rąk, nie przeżyjesz trzech lat.
15. Jeśli nie chcesz już więcej płodzić dzieci, kiedy nazywasz swoje ostatnie dziecko, użyj w imieniu znaku tome (zatrzymywać się, stawać) albo kiwa (dojść do kresu, kraniec). Ta metoda jest niezwykle skuteczna.



To tyle o przesądach c:
Potem pokażę wam list Aoi do fanów. Znaczy się umieszczę go razem ze stronką z której został wzięty..żeby nie było że kopiuję. ;)
a teraz idę, papa :3

1 komentarz:

  1. Ja komentuję cały czas. :D
    I już chyba wiadomo dlaczego Japonki lubią mieć proste włosy XD

    OdpowiedzUsuń