piątek, 3 sierpnia 2012

List do Six Guns~

Tak jak pisałam wcześniej wstawiam list Aoi do Six Guns. Wzięłam go z tumblra Setsune (http://the-gazette-cytaty.tumblr.com/)
Czytając te list..się wzruszyłam naprawdę się popłakałam ._.

“Drodzy Six Guns,
Wiele z Was czuje się uwięzionych, mnóstwo z Was, których depresja jest nie do opisania, gdy ktoś pyta Was “Coś nie tak?”, nie potraficie tego wytłumaczyć więc mówicie “ Wszystko w porządku”. Są momenty, gdy czujecie się tak jakby było tylko jedno wyjście, ale zanim jeszcze rozpatrzycie możliwość zrobienia następnego kroku, wiedzcie: Nie jesteście sami. Nawet mimo, że dzielą nas oceany, wciąż jesteśmy tu dla Was. Tworzymy dla Was muzykę, piszemy te teksty dla Was. Wszyscy sprawiliście, że jesteśmy jacy jesteśmy i jesteśmy powiązani z każdym z Was. Nawet jeśli czujecie, że jesteśmy tysiące mil od Was, wciąż jesteśmy tak daleko od Was, jak wy od nas. Dzielimy jedno niebo, jeden księżyc, te same gwiazdy. Kochamy Was i nie ważne co się stanie, będziemy kontynuować z naszą pasją do muzyki by poruszać Wasze serca, i zawsze będziemy Wam dawać znać, że nie jesteście w tym sami. Wszyscy jesteśmy heretykami, jesteśmy w tym razem. Proszę, pozostańcie silni i nigdy nie wahajcie się by wysłać nam Fanmaile, ponieważ mimo, że nie możemy odpowiedzieć na każdy list, czytamy je i uwielbiamy je od was słyszeć. Każdy z nas martwi się o każdego z Was i nie chcemy niczego poza Waszym szczęściem. Każdy pojedynczy Six Gun jest kimś kto nas napędza do działania, i my też będziemy czynić to dla Was. Kochamy Was, nigdy o tym nie zapominajcie.

Jutro nie umiera.
Kocham, Aoi.”

Utwierdziłam się w tym że mimo wszystko oni kochają swoich fanów tak jak fani kochają The GazettE.
A teraz filmik z Aoi *QQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ*


naprawdę uwielbiam tego faceta, a moja miłość do The GazettE chyba osiągnęła zenitu. XDD
sayonara <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz