czwartek, 3 maja 2012

Ślady japońskich lolit w Polsce.

 Witajcie Kochani! :) Wczoraj będąc na naszej pięknej Szczecińskiej starówce razem z koleżankami spotkałyśmy dwie lolity, jest to dosyć częsty widok u mnie w mieście. W końcu Szczecin to jedno z najbardziej mangowych miast w Polsce. :D No i poszperałam trochę w internecie i na fb, i znalazłam zdjęcie z konwentu który był jakieś 3 miesiące temu u nas i zdjęcia ze spotkania lolit Szczecińskich. Są też dwa zdjęcia które zrobiłam ja. Heh~ Są to zdjęcia z daleka bo nie zdążyłam ich złapać tak normalnie więc wybaczcie za jakość.
Zapraszam do oglądania:




































































10 komentarzy:

  1. Udało ci się zrobić zdjęcia podoba mi się .Mika:*

    OdpowiedzUsuń
  2. A to nie byłaś z Yuuki ?Myślałm ,że się przyjażnicie .Mika:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkamy daleko od siebie komunikujemy sie tylko przez gg lub inne stronki :)

      Usuń
  3. Ja też chce takie zobaczyć !Na żywo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na konwenty. (: Jest ich tam wiele. :)

      Usuń
  4. Jakie one są sweet <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę do Szczecina XD

    OdpowiedzUsuń