środa, 23 maja 2012

Style in South Korea. ~^^

Witam! Dziś będzie notka o modzie koreańskiej. Z racji tego że sama czerpie inspiracje właśnie od Koreańczyków(głównie od ulzzangów) postanowiłam zająć się tym tematem. Jestem zachwycona stylem koreańskim, nie jestem jakimś tam znawcą tego tematu od razu mówię, ale trochę poczytałam trochę sama pokombinowałam(przejrzałam tysiące zdjęć chyba i sama pokombinowałam trochę w domu ;o ). Pewnie każdy z Was oglądał kiedyś dramy koreańskie.. i właśnie z tych seriali można się dużo dowiedzieć o trendach jakie panowały w dawnych latach, bądź jakie panują teraz( jak ktoś oglądał jakąś dramę z tego roku XD).

Koreańczycy ubierają się  szykownie, sportowo i u nich połączenie eleganckiej romantycznej sukienki i trampek to nic nowego(naprawdę fajnie to wygląda). Jak wiadomo trendy się zmieniają.. Ale w ich modzie panuje kilka takich zasad które z biegiem lat nie ulegają zmianie.
~ Jak już wcześniej wymieniłam łączenie eleganckich rzeczy z trampkami, cekinów ze sportowymi ciuchami itp. Co u nas jest po prostu nie do pomyślenia. Czy to sukienka, czy nawet eleganckie spodnie łączą je ze sportowymi rzeczami. Koreańczycy lubią eksperymentować i jak widać wychodzi im to genialnie.
~ Elegancja w pracy to podstawa. Koreanki słyną z tego że do pracy ubierają się ładnie i szykownie. Polskie bizneswomen powinny brać z nich przykład. XD




~Nadruki ze wzorami  to świetne połączenie. Kropki z kropkami, paski z paskami łączenie różnych wzorów też mile widziane. Aby było odważne i fajnie wyglądało! :3
















~ Po za tym, odważne łączenie kolorów. To jest to co podoba mi się bardzo. Świetnie potrafią dobrać kolory, połączyć je. :)



No to jeszcze kilka zdjęć:






Polecam trochę samemu poeksperymentować, naprawdę świetny jest styl Koreanek! Inspiracji jest wiele, tak jak wiele jest zdjęć ulzzangów, czy naszych ukochanych koreańskich gwiazd(piosenkarzy, aktorów etc.)
Notka pisana samodzielnie z małą pomocą kilku blogów i forów. A szczególnie z pomocą mojej skarbnicy wiedzy o Azji XD.
No to mam nadzieję że temat się spodobał, i moja praca nie poszła na marne. Ja zmykam się uczyć, niemiecki to zło wcielone. T___T
Tanoshii. ~

6 komentarzy:

  1. nie obraź się ,ale mi się wydaje ,że jest bardzo podobny do stylu japońskiego,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie mam za co się obrazić. :) Nie jest podobny, bo tam nie ma kilkunastu stylów.. Koreańczycy idą zgodnie trendami jakie u nich panują. XDDDD + Dziękuję za opinię. C:

      Usuń
  2. jakie te ciuchy są słodkie :3Dajcie mi takie !

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę znaleźć ten sweterek! wkrótce was odwiedze XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebisty jest ten styl ciesze się że powoli u nas to zauważam .

    OdpowiedzUsuń
  5. całe sczeście ,że podobne ciuchy są i u nas dostępne

    OdpowiedzUsuń