poniedziałek, 30 lipca 2012

10 niesamowitych wynalazków Japończyków. (?)

Japonia jest to kraj który niejednokrotnie mnie zadziwia, np. wynalazkami które są niekiedy dziwne, bądź naprawdę nieprzydatne. No ale..sami powiedzcie co sądzicie na tematy tych wynalazków które wam przedstawię.

1. Chusteczki chyba przestaną być modne gdy wyjdziemy z czymś takim na ulicę! :D
Co o tym sądzicie? Dla mnie to jest naprawdę interesujący wynalazek, ale nie wyszłabym w czymś taki z domu! Wygląda to śmiesznie, ale pomyślcie..siedzicie sobie przed komputerem mega chorzy i nie chce wam się wyciągać co chwilę chusteczek z pudełka.. tylko sięgacie do góry po papier  i sprawa załatwiona..nos wysmarkany! :3
2. Parasolka dzięki ktorej nie zostaniemy ochalpani wodą, bądź nikt nie naruszy naszej sfery osobistej? Żaden problem! :D
To jest ULTRA OSOM. Kupcie mi serio! :D Nie ochalpie mnie woda, nikt nie naruszy mojej przestrzeni osobistej + ochrona przed wiatrem. Lubię to! Naprawdę, to mi się podoba, może jestem głupia ale serio podoba mi się taka parasolka. .__.


3. I świeżo upieczona matka mnie musi karmić dziecka piersią.. zamiast tego może to robić tatuś! 
Nie no to jest...interesujące. Gdy jakimś cudem świeżo upieczona matka nie może karmić, bądź wyszła gdzieś w ważnych sprawach..jest też opcja dla mężczyzn.. Tylko chyba lepiej stosować to w zaciszu domowym..bo na ulicy wyglądałoby to..dosyć zabawnie. :3

4. Ochraniacz  włosów. 
Dobra mieliście kiedyś coś takiego że włosy wam wpadały do obiadu? Ten oto ochraniacz ochroni was przed wpadającymi kosmykami włosów XD Błagam..to jest głupie serio! Ale w sumie.. jak by to użyć do nakładania maseczki..albo do farbowania to by nie było takie złe.

5. Masło w sztyfcie? Czemu nie!
 Masło- wersja dla leniwych :D Serio..podoba mi się ten pomysł jest głupi ale fajny. Jedziesz gdzieś pod namiot czy pchasz się w dżunglę to jest idealna wersja. Kurde, czemu Bear Grylls tego nie używa?

6. Za ciepła zupa? Żaden problem!
Hahahahaahahahahahahahahahahaha! To..to..jest najlepsze na świecie. Serio! Zupa za gorąca..wiatraczek do łyżki..i jemy XD Genialne, czemu Polacy nie są tak kreatywni?
7. Zapalniczka na słońce..
A to coś dla palaczy. Moim zdaniem to jest pomysł dosyć fajny..kreatywny. Nie musimy wydawać kasy na zapalniczkę czy zapałki, za to mamy coś takiego! Tylko bez słońca, nie ma palenia. XD

8. Podtrzymywacz głowy w metrze? Czemu nie. 


Nie no..to..to..by mi się przydało do autobusu! XD Co o tym sądzicie? :D Głupie ale w sumie interesujące. No bo..jeśli jesteście sobie w taki metrze i jedziecie trochę długo..to..to..jest bardzo przydatne <lol>


9. Malowanie ust dla początkujących? Żaden problem z tym "cudeńkiem". 
Jeśli któraś z Was nie umie pomalować równo ust..to jest to wynalazek dla Ciebie. Chociaż nie znam kobiety, dziewczyny która nie umie pomalować sobie ust. o: Ale to mnie nieźle zszokowało. :D

10. Spanie w metrze czy pociągu? Problem z głowy gdy mamy coś takiego. 
To coś dla śpiochów którzy nie boją się spać wszędzie gdzie popadnie! Co o tym sądzicie?
Ciekawy pomysł, nie ma co.. Zresztą tak jak wszystkie z wymienionych. Ten..jest naprawdę ciekawy, ale musimy się nastawić że ta przyssawka się może odczepić. I co wtedy? Zrobimy takie *jebjeb* do przodu na twarz, a to nie byłoby fajne DDD:

___________________________
Który z wynalazków jest według was najdziwniejszy, a który by się nadał, a który najśmieszniejszy? Hm? A który niesamowity? :D To tyle ode mnie..
sayonara, Kochani <3<3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz