wtorek, 3 lipca 2012

Post organizacyjny.

Dziś będzie mały post organizacyjny.. Zacznę od tego że przez jakiś notki będą dodawane tylko przeze mnie bo Yuuki się wycofała narazie z prowadzenia bloga, z powodów czysto osobistych...i chyba nawet rodzinnych. Mam nadzieję że szybko wróci.. :c Opowiadanie też sama dokończę. Zostały mi tylko dwa rozdziały do napisania, które zostaną opublikowane na dniach.. No i..potem.. jakie tematy poruszyć na blogu? Jakieś ciekawostki..może zrobić kilka notek o Chinach? Bo dalej będzie taki kącik nowości i o różnych zespołach głównie j-rockowych bo ten gatunek muzyczny jest bliski mojemu sercu.. Proszę was o to abyście mnie wspomogli o tym o czym chcecie czytać, będzie mi łatwiej. A chcielibyście może aby zrecenzować jakieś dramy? :3 Czekam na wasze pomysły.. sama mam ich duużoo.. no ale zastanawiam się co by było  najciekawsze, i co by podobało się naszym czytelnikom. :)
Liczę na waszą pomoc, kochani. Do zobaczenia w następnej notce.

8 komentarzy:

  1. a może coś o Tajwanie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie głupie, mogę zrobić kilka notek i Tajwanie czemu nie! :)

      Usuń
  2. Yuuki jak mogłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak chcesz recenzować dramy to możesz coś napisać o "Man from the Equador" (mam nadzieje, że nie zrobiłam żadnego błędu). A skoro o J-rockowych zespołach to szczególnie bliskim mi zespołem jest Sid. .Mam nadzieję że Yuuki szybko wróci. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję że Yuuki szybko do nas wróci. .__. Zrecenzowaniem dram poczekam na Yuukiś. :3 No a o j-rockowych zespołach pisać będę, bo jest naprawdę wiele zespołów godnych uwagi. c;

      Usuń
    2. Nie że coś.. ale czy z Tanoshii jest jakoś źle? Bo ja np. lubię Twoje notki Tanoshii..chciałabym żeby Yuuki wróciła, ale to ty prowadzisz bloga od początku, czytam go od początku i będę czytać dalej..nawet jeśli jedna z was odpadła na jakiś czas.

      Usuń
  4. będziemy czekać na pewno !

    OdpowiedzUsuń