sobota, 7 lipca 2012

Dir En Grey~

Witajcie. Z racji tego że samej ciężko mi się pisze opowiadanie, i idzie mi to dość mozolnie(wolę się przyznać niż was oszukiwać,bo przyznam się że opuściła mnie wena D:).. postanowiłam napisać coś o Dir En Grey, jednym z najbardziej szanowanych zespołów j-rockowych.. Zespół który moim zdaniem kocha się za wszystko! :) Przełamali barierę językową w Stanach Zjednoczonych poprzez muzykę, mimo iż ich teksty nie są po angielsku.
Zespół powstały 2 Lutego 1997 roku z rozpadu grupy La:Sadie's. Skład bandu nie zmienił się od początku ich kariery(jestem pod wrażeniem że żaden z członków nie odpadł ._.) Ciężko określić jaki gatunek muzyki grają teraz, lecz podstawą jest oczywiście rock. Na początku Dir En Grey był to zespół typowo visual-kei'owy, jednak teraz zrezygnowali z takiego dosyć ekscentrycznego ubioru. Do tej pory zespół wydał 14 albumów, z czego ostatni został wydany rok temu.
W skład zespołu wchodzą :
~ Kyo
Pozycja w zespole: wokal, teksty
Prawdziwe imię i nazwisko: Tooru Niimura
Data urodzenia: 16 luty 1976
Miejsce urodzenia: Kyoto
Z ciekawostek: Kyo często na koncertach pluje w ludzi krwią lub się sam tnie.(widziałam jak oglądałam jeden z koncertów chłopaków .___.) Jest wredny. Szanuje tylko swoją rodzinę i pozostałych członków kapeli. Nikt nigdy nie policzył nigdy dokładnie ile ma kolczyków. Jednak jest ich sporo, również ma duzo tatuaży.(uuuuuwielbiaam tatuaże *-*)
























~Kaoru
Pozycja w zespole: gitara prowadząca, lider
Prawdziwe imię i nazwisko: Kaoru Niikura
Data urodzenia: 17 luty 1974
Miejsce urodzenia: Hyogo
Wzrost: 170 cm
Kaorou jest liderem, ponieważ jest najstarszy w zespole. Podobno nawet Kyo czuje przed nim respect.  Można powiedzieć, że Kao jest perfekcjonistą. Zawsze pilnuje na próbach, żeby wszystko było idealnie dopracowane. Lubi nawiązywać kontakt z fanami.



















~ Die
Pozycja w zespole: gitara
Prawdziwe imię i nazwisko: Daisuke Andou
Data urodzenia: 20 grudnia 1974
Miejsce urodzenia: Mie



















~Toshiya
Pozycja w zespole: bas
Prawdziwe imię i nazwisko: Toshimasa Hara
Miejsce urodzenia: Nagano

Data urodzenia: 31 marzec 1977


Shinya 
Pozycja w zespole: perkusja
Prawdziwe imię i nazwisko: Shinya Terachi
Data urodzenia: 24 luty 1978
Miejsce urodzenia: Osaka


Kilka zdjęć samego zespołu :3  









Postaram się jak najszybciej napisać dalszą część opowiadania..i zaczynam robić notki o Tajwanie, powoli bo powoli ale zaczęłam. Papa~

1 komentarz: