wtorek, 24 lipca 2012

Anli Pollicino. c:

Przepraszam was że tak dawno nic nie było, ale opuściła mnie wena i ostatnio u mnie się nie układało za dobrze. Ale..już powróciłam i biorę się pełną parą do roboty. Trochę szkoda że Yuuki nie dała jeszcze żadnego znaku życia, martwię się no ale.. muszę sama dać radę. Na początku jestem zrduzgotana tym że Versailles zawiesza działalność :< Szkoda..ale mam nadzieję że powrócą w wielkim stylu! :)
Druga sprawa to nowa płyta Anli Pollicino!*O* Tego to się doczekać nie mogę, dwie zajebiste płyty w ciągu miesiąca..co to się dzieje.. chyba zbankrutuję ._. Ale muszę je mieć! Moja mama mówi że to  marnotrawstwo bo mogę ją ściągnąć z internetu i mieć na kompie.. ale to nie to samo to płyta stojąca na półce,wiesz że ją masz na 123456732452345% i będziesz ją mieć zawsze, mru~ (tak, moja żelazna logika XD)
To może trochę o nich..
Anli Pollicino to młody zespół visual kei, który wymienia Marilyna Mansona, Evanescence, L'arc~en~Ciel oraz SIAM SHADE jako artystów, którzy wywarli niego wpływ. Jest to widoczne w jego piosenkach, które wahają się pomiędzy typowym japońskim lekkim rockiem a bardziej gotyckimi i teatralnymi stylami. Jednak główne czynniki wyróżniające muzykę grupy to: chwytliwość, porządne riffy i wysokiej jakości wokal Shindy'ego. (biografia jameworld) Uwielbiam wokaliste jest świetny, jego głos też jest świetny..Cały zespół podbił moje serduszko :)


Piękna pogoda za oknem mnie wzywa więc idę się ogarnąć i pójdę na dwór. A na pożegnanie jeszcze dwie piosenki które lecą u mnie na zmianę w głośnikach od rana :) 





























Będę teraz sumiennie dodawać posty, co kilka dni..(co dwa trzy dni..) Nie zaniedbam bloga już tak bardzo! A teraz papa. <3

2 komentarze:

  1. oni są słodcy XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w nich uważam że to najlepszy zespoł visual kei

    OdpowiedzUsuń