czwartek, 7 czerwca 2012

Division

Mam dla większości z was  coś nowego albowiem The Gazette wydaje nowy album DIVISION 29 sierpnia br.Jak donoszą pewne źródła na Division złożą się same nowe utwory i co najważniejsze nie poprzedzą go żadne single. Uważam ,że The Gazette chcą wzbudzić u swoich fanów małe  podniecenie i nauczyć ich cierpliwości :D.Odbędą się także dwie trasy koncertowe pierwsza z nich to STANDING LIVE TOUR12 -HERESY PRESENTS- HETERODOXY, która będzie trwać od 4 lipca do 9 sierpnia natomiast druga podczas ,której będzie promowany wspomniany wyżej album to LIVE TOUR12-DIVISION- GROAN OF DIPLOSOMIA 01, która rozpocznie się 8 października, a zakończy 29 listopada. Lecz te dwie trasy odbywać się będą wyłącznie w Japonii.Nie pozostało nam nic do robienie jak tylko czekać :)


Yuuki.

6 komentarzy:

  1. Dzięki Bogu ,ze zaczełyście pisać o The Gazette bo ciężka mi znaleźć na ich temat coś konkretnego .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Bogu ,ze zaczełyście pisać o The Gazette bo ciężka mi znaleźć na ich temat coś konkretnego .

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ,że tylko Japonia :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam o tym już dawno ;o Ja chcę ich tę nową płytę, mam nadzieję że będzie można ją kupić bo nie wyrobię jak nie dostanę jej w swoje łapki *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Podniecenie ja ich chyba zabije nie wytrzymam tyle. :/

    OdpowiedzUsuń