piątek, 29 czerwca 2012

Yuuki&Tanoshii~


Konnichiwa! ♥ MAMY WAKACJE I 4 MIESIĄCE NASZEGO BLOGA XD Tak bardzo się cieszę z tych wakacji że ojeju! Już po prostu myślałam że wysiądę z przepracowania w tej szkole całkowicie. Ale 1 rok LO uważam za udany, poznałam wspaniałych ludzi..I oby to wszystko przetrwało do końca. A nasza  kochana Yuukiś jest mądra i dostała nagrodę, książkę w które jest trochę o Japonii i Korei. Mówiła mi~ A ja jestem luzerem i nie dostałam nic, ale za to za dwa lata dostanę certyfikat ze Szkoły Sukcesu, młyhyhyhyh. Dobra koniec tych głupot. Piszę posta bo niektórzy chcieli zobaczyć nasze mordki. XD Mam nadzieję że się mojej nie przestraszycie(czyt. twarzy Tanoshii).
Tanoshii.

Yuukiś.




No i co chcecie przeczytać na blogu z okazji wakacji? :3








6 komentarzy:

  1. Jakie wy jesteście śliczne, a ty Tanoshii weź zgiń bo jesteś za ładna, tak samo Yuuki takie osoby nie powinny istnieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie obrażcie się ,ale myślałam że jestescie brzydsze :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Yuuki co takie dziwne zdjęcie ?ale i tak ładnie:)i ty tez Tanoshii

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, stwierdzam że jesteście bardzo ładne. Ładne mamy nasze kochane bloggerki nie ma co ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. po zdjęciach uważam ,zę macie po 16-18 lat to dobrze bo na początku miałam was za 13 po pierwszym opowiadaniu

    OdpowiedzUsuń