piątek, 8 czerwca 2012

exist†trace

Witajcie kochani! :3 Jestem dziś taka zdechła i nie ogarnięta a to dlatego że wczoraj byłam na osiemnastce kumpeli i bolą mnie wszystkie kończyny XD Ale mam taki pozytywny humor jak nigdy! :) Co do pokazania naszych 'buziek' to nie jestem tego pewna.. nie rozmawiałam jeszcze o tym z Yuuki. Ale chyba nie będzie miała nic przeciwko.

Na dziś mam dla was coś o żenskim zespole j-rockowym, a mianowicie o exist†trace.
Jest to kobiece oblicze visual kei, te dziewczyny są świetne i przyznam się że uzależniłam się od tego zespołu. Taki porządny j-rockowy żeński zespół.
Grupa ta powstała 15 czerwca 2003 roku, a stworzyły ją wokalistka - Jyou, gitarzystka - Miko, basistka- Naoto i perkusistka - Mally.  Exist†trace jest wyjątkowym zespołem, szczególnie z jednego powodu. Składa się on wyłącznie z kobiet co w nurcie visual kei jest dość osobliwym zjawiskiem. Dziewczyny grają: rock alternatywny i gothic rock/metal. Charakterystyczny dla zespołu jest kobiecy głos Jyou która w wielu piosenkach także growluje.
Członkowie :


~ Jyou( ジョウ  ) - wokal.
Urodzona 10.04.19XX















~Miko (ミコ ) - gitara.Urodzona 07.03.19XXMoim zdaniem ona jest najładniejsza z nich wszystkich i w porównaniu do reszty zespołu najbardziej kobieca :3 



















~ Omi(乙魅) - gitara.
Urodzona 20.03.19XX





























~ Naoto(猶人)- bas.
Urodzona 05.10.19XX
































~Mally - perkusja. 
Urodzona 27.11.19XX



























No to może kilka próbek abyście się do nich przekonali tak jak ja XD






No to tyle z mojej strony na dziś, zmykam jeść i się ogarnąć. 
+ mam jeszcze pytanie chcielibyście coś o zespołach k-popowych? Bo mogę coś napisać, bo pewnie nie tylko j-rockowcy nas czytają.  :3
Papa, Tanoshii. <3

7 komentarzy:

  1. Lubię je baaaaaardzo! :3 Te dziewczyny są świetne! :) W końcu dodajecie coś o zespołach itp.

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW to są dziewczyny !! W życiu bym nie poznała

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się przyzwyczaić do ich wyglądu na jednym zdjęciu jakaś dziewczyna wyglądała jak uruha XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Ja tam nie zauważyłam podobieństwa XD Ale czego się można spodziewać po visual keiowym DAMSKIM zespole j-rockowym? XD

      Usuń
  4. Naet fajne ale wokal mnie nie przekonuje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wokal w sumie nie jest zły..tylko ciężko się przyzwyczaić bo to kobieta śpiewa :3

      Usuń
  5. ostatni czytałam o nich w gazecie a napiszcie coś kiedyś o polskim zespole shiro room :3

    OdpowiedzUsuń