środa, 27 czerwca 2012

LC5~

Konnichiwa! *u* Co do pokazania naszych twarzy to owszem pokażemy je w piątek.. Mam nadzieję że się mojej nie przestraszycie~ Dziś postanowiłam napisać coś o LC5, mam nadzieję że czytają nas fani tego zespołu. Jest to nowa formacja znanego z An Cafe Miku~ Przy okazji tak bardzo jaram się że będzie nowa płyta The GazettE dwa dni przed moimi urodzinami! Będę ją sprowadzać nawet z Japonii ale żeby znalazła się u mnie na półce!
Nie za dużo o nim wiem, ale poszperałam po różnych stronach i znalazłam coś nie coś. (głównie strony anglojęzyczne ._.)
Jak już napisałam założycielem tego zespołu jest Miku. Ich pierwszy album został wydany 28 marca i zawiera 12 utworów. Podobają mi się ich piosenki, baaardzo! Wpadły  w mój gust. Zespół został założony w 2010 roku. Parę miesięcy po zawieszeniu An Cafe. Ich image zupełnie różnił się od słodkiego oshare kei typowego dla An Cafe. Na początku przypominali visual kei, jednak obecnie są bardziej kolorowi.
Grupa składa się z 5 członków a są nimi :
Miku~ wokal.
Yumeji~gitara.
Reo~gitara.
Sato~bas.
Aki~perkusja.





No to może teraz muzyka:









Co nich sądzicie, zdobyli wasze serce? Czy raczej wolicie An Cafe? Ja ten i ten darzę sympatią~
A propo, słyszeliście o tym że to ACTA ma wejść. Szlak mnie trafił, czyżby koniec oglądania dram i anime? Nie bardzo mi się to widzi..nie wytrzymam. ._.
Tanoshii.

2 komentarze:

  1. Acta miało już dawno wejść lecz na razie rząd się z tym wstrzymał

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektórzy z nich to ładni są a to duzy plus !

    OdpowiedzUsuń