poniedziałek, 4 czerwca 2012

Ekhę.

Witajcie Kochani! :)
Dziś będzie taki post..raczej z nowinkami i trochę o zespole który teraz uwielbiam..i mam też do was temat na który naprawdę chciałabym od was uzyskać zdanie. Bardzo was proszę powiedzcie co o tym myślicie w  komentarzach.
~Jak postrzegacie ludzi którzy na siłę chcą wszystkim ogłosić że dany rodzaj muzyki jest tylko dla nich bo oni się z tym afiszują, dodają mase zdjęć ze swoimi ulubionymi gwiazdami i piszą im wyznania miłosne?  A jak postrzegacie osoby które, lubią dany gatunek muzyki ale nie afiszują się z tym.. tylko żyją sobie spokojnie i od czasu do czasu coś wstawią na facebook'a np.  ? Dla mnie pierwsza z tych osób trochę przesadza, rozumiem kochać dany gatunek muzyczny, zespół czy idola. Ale czy to nie lekka przesada aż tak za bardzo się z tym afiszować. Nie mam nic do takich ludzi.. bo w sumie każdy czasem ma atak fangirlingu ale żeby ciągle tak było? To chyba trochę nie za fajne. 
Druga z tych osób, nie przeszkadza nikomu..i nazywają ją pozerem. Dlaczego? Bo nie chce ogłaszać światu jak to ona kocha dany gatunek muzyczny, czy zespół. Mi się właśnie wydaje że pierwsza z tych osób stylizuje się na pozera.. bo tak zawzięcie chce ogłosić całemu światu jak ona to uwielbia bądź wręcz informuje że ten zespół jest tylko jej. ._. Tak, spotkałam się z taką sytuacją. I chciałam was zapytać co sądzicie na ten temat. Proszę was o odpowiedzi z tym związane. ~
No to może teraz trochę nowości. Widzieliście nowy teledysk Big Bang do piosenki Monster? Teledysk jest świetny, naprawdę mi się podoba. Stylizacja zespołu w nim..aish. *-* Każdy ma swoje zdanie na temat tego teledysku.. ale według mnie chłopaki odwalili kawał dobrej roboty. Jeśli ktoś jeszcze nie widział to ma okazję. c:


Również niedawno został wydany teledysk zespołu B1A4, piosenka do tej pory w głowie mi siedzi.. A teledysk tak jak na B1A4 przystało, uroczy. XD  Nie wiem co tu o nim napisać. Mi się podoba w nim wszystko: stylizacje chłopaków, piosenka, taniec ich :D oraz klimat. A wam przypadł do gustu?


~




Wzięło mnie na japoński zespół ONE OK ROCK. Nie jest to typ visual kei czy oshare kei.. Tylko stylizowany na takie typowe amerykańskie zespoły rockowe. Głos wokalisty powala, naprawdę.  Zespół składa się z 4 członków :
Taka - wokal.
Urodzony w Tokio w 1988 roku. Były członek grupy NEWS. To właśnie jego głos tworzy ten zespół tak pociągającym. Ma taki charczący wokal, dzięki czemu niemal każdy ich utwór ma taką głębie i wybija się ze standardów japońskiego rocka. 
TORU- gitara, wokal (głównie wstawki rapowane), założyciel zespołu.
Urodzony w Osace w 1988 roku.  Były członek grupy Heads(zespół ten grał hip-hop dance)
RYOTA- bas. 
Urodził się w Osace w 1989 roku. Tak jak Toru był członkiem grupy Heads.
TOMOYA- perkusja.
Urodził się w Hyoga w 1987 roku. Dołączył do zespołu w 2007 roku i został aż do teraz. 
No to tak w skrócie o nich.  Polecam ich muzykę naprawdę, wpada w ucho i posiadają świetny atut w postaci wokalisty. Zresztą cały zespół jest świetny, co tu dużo pisać. Zapraszam do posłuchania. 
















Mam nadzieję że was nie zanudziłam. Teraz  idę pisać wypracowanie z Polskiego D:
papa, Tanoshii. :)

8 komentarzy:

  1. Pierwszy blog ,który napisał o moim ulubionym zespole a nie tylko the gazette!

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm musze sobie ich posłuchać .Mika :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do tych fanów też lubie opowiadać o swoim gatunku muzyki ale bez przesady chciałabym żeby była ona wyłącznie moja .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak jak każdy.. No a ja się właśnie z taką osobą spotkałam. C:

      Usuń
  4. Kto podpisuje petycje aby do nas przyjechali ?:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo kocham ich :3

    OdpowiedzUsuń