wtorek, 13 marca 2012

K-pop co to takiego ?

Witajcie. Jestem strasznie leniwa, naprawdę uhh. :x 
Zróbcie coś żebym nie była takim leniem. Weekend spędziłam na oglądaniu Kgotboda Namja. Postaram się kiedyś o niej napisać. I ogl był w porządku. Dziś miałam lekcje do 10:45, dzięki temu poniedziałki mają dla mnie sens. :)  Napiszę notkę i zmykam do biologii, eh. 
Dziś mam zamiar napisać coś o KOREAŃSKIM POPIE
Terminem tym określa koreańską muzykę popularną, która coraz bardziej znajduje swoich fanów w Europie.

K-pop  to gatunek muzyczny składający się z muzyki pop, tańca, electropop, hip hop, rock, R & B i muzyki elektronicznej pochodzący z Korei Południowej. Oprócz muzyki, K-pop stała się popularną subkulturą wśród nastolatków i młodych dorosłych na całym świecie, powodując duże zainteresowanie modą i stylem koreańskich grup idoli i śpiewaków. Wyróżniamy zespoły, piosenkarzy tj.: SHINee(chyba obowiązkowy zespół, dla fana k-popu moim zdaniem), Super Junior, Big Bang( zdobyli w 2011 roku nagrodę MTV EMA), C.N BLUE, 2NE1, U-Kiss, BEAST, T-Ara, SNSD(też dosyć sławne dziewczyny, widziałam je ostatnio na TVN24 :D), MBLAQ, Kan Mi Youn.

                                             ~ miłego słuchania, Gosia.

Kilka próbek :3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz