poniedziałek, 5 marca 2012

Tolerancja?


Dziś miałam małą "rozkminę", zastanawia mnie dlaczego ludzie są tak nietolerancyjni. Rozumiem że można nie lubić homoseksualistów,czy jakiejś subkultury(np.Emo czy Punk) ale trzeba to ogłaszać całemu światu? Trzeba ich wyzywać? Tacy ludzie naprawdę mnie drażnią. Jesteśmy tylko ludźmi, każdy z nas jest inny, każdy lubi co innego, i ma inne preferencje(np. zainteresowanie się tą samą płcią) trzeba ich za to krytykować, wyzywać? Wiem każdy z nas ma prawo do wyrażania swojego zdania ale bez przesady, czasem można zranić drugą osobę.. No, to tyle co na ten temat sądzie, mogłabym się naprawdę rozpisać na ten temat ale to innym razem.

Takie tam  C.N.BLUE (eh uwielbiam ich, a w szczególności Yong-Hwe! <3)
______
Nie lubię niedziel, ale ta okazała si naprawdę przyjemna. Spotkałam się z D. było miło. Porobiłyśmy zdjęcia. <ok> No i oczywiście pierwszy raz od września chyba, grałam w kosza. Jakie to przyjemne było. ^-^
Zdjęcie właśnie z dziś, urzekł mnie ten widok.
Skończyłam oglądać dramę Oh! My Lady, okazała się naprawdę fajna. Wątek miłosny rozwijał się dosyć powoli więc momentami się ciągnęła, gra Siwona (Super Junior) naprawdę mnie urzekła, główna                     bohaterka niezbyt urodziwa ale miała to coś. No i oczywiście dzieci sama słodycz.  Papa.
                                                                                                                  ~Gosia.

1 komentarz:

  1. GRATULACJE ! bardzo dobry tekst widać ,że jesteś dobrą osobą .

    OdpowiedzUsuń