niedziela, 18 marca 2012

Takie tam.



Dziś postanowiłam napisać taki mały wstęp do notek o Japonii ale tak minimalnie. :3 Mam długi weekend i postanowiłam go wykorzystać w 100% dla siebie, odpocząć (chociaż i tak siedzę w domu od środy, bo ta choroba. :x). Rekolekcje to jest to! XD"
A więc tak postanowiłam że zrobię takie kilka, może kilkanaście w zależności ile tego wyjdzie, notek o Japonii, trochę o kulturze i zwyczajach, stylach jakie tam panują... Myślałam również aby dać coś o historii, ale wątpię aby ktoś chciał czytać o czymś takim. Chociaż może? Hm? :) Co wy na to?
________________________
Jeeeeeeeeeeeju. *-* "Zakochałam się". Wiecie w kim? We właścicielu najpiękniejszego uśmiechu w Korei. XD Kim Hyun-Joong, jak ktoś oglądał Boys Over Flowers to pewnie wie który to (Ji Hoo). Serio, on ma taki fajny uśmiech. Możecie mnie wziąć za idiotkę czy coś, ale on serio jest słodki. Słodszy niż Taemin(a to już coś) czy Yong-Hwa. Hahahah, jestem głupia rly. Nie wiem czemu tutaj to piszę bo w sumie mogę zaspamić czymś takim na fotoblogu, ale co tam. To ostatni raz kiedy piszę takie głupoty. Znowu zaczęłam słuchać Big Bang i MBLAQ, trochę czasu minęło od kiedy ostatni raz ich słuchałam.
Kończę tę bezsensowną notkę i powracam do słuchania muzyki.





1 komentarz:

  1. Uważam że to dobry pomysł z tą historią może tak coś po krótce?
    No i ofc on rzeczywiście jest słodki. Chociaż nie wiem czy tak bardzo jak Ruki z Gazeciaków albo ta co grała Lee Soel w My Princess.
    A.

    OdpowiedzUsuń