środa, 14 marca 2012

Ulzzang.


Eh, źle się czuję. D: Byłam dziś w szkole na 2 lekcjach i wróciłam do domu.Nie czuję się za dobrze, ale postanowiłam dodać notkę. Dziś mam zamiar napisać coś na prośbę Nataniello, czyli o pięknych Koreańczykach  - Ulzzang.




Ulzzang, to osoba z piękną twarzą, która zdobła sławę w Internecie przez publikowanie swoich zdjęć. (hm, coś takiego jak w Polsce strona maxmodels. )Korzystają  z koreańskiego portalu CyWorld, ale bywa też tak, że są podchwytywani przez agencje i stają się widoczni w oficjalnych mediach. Ich sposób ubierania się jest artystyczny i szykowny zarazem. Makijaż  skupia się głównie na oczach, a ogromne soczewki typu np: 'circle-lens' to jest obowiązek! Swoją drogą te soczewki wyglądają zabójczo.
Wielu z nich interesuje się fotografią, a więc sami sobie nawzajem robią zdjęcia. W Korei, szczególnie w Seulu, istnieje wiele klubów i kawiarni specjalnie dla Ulzzangów, osoby takie stają się często modelami sklepów internetowych z ubraniami, kosmetykami i perukami. Legendą obrosły już specjalne diety Ulzzangów które pozwalają im utrzymać bardzo niską wagę. ( To mnie zainteresowało. Ciekawa jestem tej diety, bd musiała poszukać coś więcej na ten temat. XD)
                                                                         ~ Gosia.


Filmik pokazujący zdjęcia Ulzzang. :3




blog który zainspirował mnie do napisania notki, który jest naprawdę moją małą skarbnicą wiedzy na temat Azji to azjatyckicukier. 

2 komentarze:

  1. oooh, kocham ich !!! chciałabym być taka piękna :3 i w ogóle ci koreańscy chłopcy, przydałoby się paru takich do Polski sprowadzić:D

    Swoją drogą bardzo się cieszę, że zaczęłaś prowadzić bloga :D Narazie idzie ci świetnie , ciekawe notki, interesujące tematy i ogólnie super :D Życzę ci powodzenia i wytrwałości z całego serca :**

    OdpowiedzUsuń
  2. oh dlaczego ja nie mogę być taka piękna ?? :3
    kocham ulzzang ich styl i w ogóle ich całych :)
    Bardzo podoba mi się twój blog :D Ciekawe posty i ogólnie świetnie :D Powodzenia w dalszym prowadzeniu :))

    OdpowiedzUsuń