niedziela, 4 marca 2012

Witam.

A więc tak. Zaczynam pisanie bloga, sama nie wiem dlaczego. Ale wiem że mam nieodpartą ochotę podzielić się swoimi przemyśleniami z innymi. Interesuję się Azją  w szczególności Japonią, Singapurem i Koreą. Uczę się japońskiego, oglądam k-dramy i anime, czytam mangi. Lubię pisać, bez różnicy co czy to opowiadania, czy też artykuły..Lubię geografię i historię. Nie cierpię matmy, matma to zło. Z muzyki to lubię k-pop, j-rock, rock, metal i ..reggae, jestem również wielką fanką twórczości jak i samej Lady Gagi. Według mnie polski pop jak i większość zagranicznego(czyt. to co po angielsku) to chłam, piosenka musi być naprawdę dobra żeby mi się spodobała.

                                                                                            ~Gosia.
Tak na początek:


 ~
                                                                                                                              .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz