niedziela, 1 kwietnia 2012

Ciekawostki. :)

Witam Kochani!
Znalazłam dokument na yt ukazujący Japonię i ciekawostki o niej i ogl wszystko z nią związane. Jak chcecie to zapraszam to obejrzenia. :) Mnie się podobał. :)




Wiecie co słyszałam?
Japończycy uważają krzywe zęby za urocze. Nie powiem zdziwiło mnie to. To w takim razie byłabym tam uznawana za uroczą?<lol> Bo moje zęby nie są zbyt idealne. <ok>

Święto które może być szokujące dla takiego  Europejczyka może być Kanamara Matsuri – shinoistyczny Festiwal Płodności , zwany Festiwalem Żelaznego Penisa. Ma on zapewnić płodność i szczęsliwe małżeństwo. W trakcie tego radosnego i wcale nie obrazoburczego dla Japończyków święta sprzedaje się też słodycze w kształcie wiadomo jakim. Hmm.. moim zdaniem jest to bardzo szokujące. Szczerze, czułabym się dziwnie będąc tam na takim Festiwalu. Ale musi to ciekawie wyglądać. XD"

Japończycy słyną z naprawdę niezwykłych wynalazków – od 30 lat pracują nad pralką dla człowieka,  pralką do prania ludzi , która ma zrewolucjonizować proces mycia. Hahah, wiecie co? Jak mi to koleżanka powiedziała to nie mogłam uwierzyć. Ale z ciekawości poszukałam w internecie i...okazało się to prawdą. Tak mnie to zainteresowało że chyba napiszę o tym osobną notkę. :3

W Japonii Dzień Dziecka obchodzony jest dwa razy – osobno mają swoje święto chłopcy, osobno dziewczynki i świętuje się je w zupełnie odmienny sposób odzwierciedlający rolę jaką mają w przyszłości pełnić dzieci jako mężczyźni i kobiety w społeczeństwie japońskim. o.O - tyle na ten temat. XD

Podczas japońskiego ukłonu ważne jest by mieć czyste buty, ponieważ ich czystość zostanie uważnie oceniona <ok>. 

Heh, pewnie wiele z was to wiedziało, a może i nie.  Ale mam nadzieję że znalazło się tutaj coś czego nie wiedzieliście. ^^ A teraz idę, bo jest piękna pogoda za oknem a nie mam zamiaru jej marnować! :)
papa~

4 komentarze:

  1. Wow!! o tych zębach wiedziałam ale ten festiwal {bez komentarza :)}Polecam książki tatami kontra krzesła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, co kraj to obyczaj. Dla nas to szokujące dla nich normalne. XD"

      Usuń
  2. Śmiać mi się chce bo ostatnio moja koleżanka poszła w Japonii do Mc'donalds i tam dają specjalne chusteczki po jedzeniu aby utrzymac higienie rąk nie jest to jakiś zły pomysł ,ale według mnie lekka przesada żeby sobie ktoś nie pomyślał ,że jestem brudaska ale nie wierze ,ze ktoś nie pojdzie i nie umyje sobie rąk albo uzyje serwetki.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny festiwal xD chciałabym na niego pójść ;D

    OdpowiedzUsuń