wtorek, 17 kwietnia 2012

Homoseksualizm w Korei Południowej.

Witajcie Kochani! <3
Dziś chciałabym poruszyć temat który jest bardzo delikatny. Mam nadzieję że nie będziecie obrażać mnie za moje poglądy, a mianowicie chodzi o homoseksualistów. Moim zdaniem love is love, nie ważne czy to dwaj mężczyźni, dwie kobiety czy para hetero. Miłość to miłość, nie ważne jaka. Sama osobiście mam kumpli którzy są gejami, i swoją drogą są naprawdę fajni, wręcz (przepraszam za wyrażenie) zajebiści. :3 Rozumieją mnie lepiej czasem niż ktokolwiek inny. Polska to kraj nietolerancyjny, powtarzam to któryś raz z kolei ale to prawda. Znam wiele osób którzy krytykują innych bo Ci lubią co innego, są innego wyznania, pochodzenia bądź orientacji. Ale czy tylko u nas tak jest?
Czytałam wiele artykułów na temat homoseksualizmu w mojej ukochanej Korei i to co przeczytałam naprawdę mnie zszokowało. Proszę bardzo o to co się dowiedziałam :
~Homoseksualizm jest w Korei tematem tabu. Szybki rozwój cywilizacyjny i wzrost dobrobytu w niewielkim stopniu zmienił surową obyczajowość społeczeństwa. W Seulu istnieje co prawda kilka gejowskich barów i dyskotek, ale ich bywalcy żyją zazwyczaj w ukryciu. Większość Koreańczyków uważa homoseksualizm za chorobę, którą trzeba leczyć. Lim Tae Hoon - członek sekcji gejowskiej stowarzyszenia obrony praw człowieka twierdzi, że w przypadku odkrycia, gejom grozi niechybna utrata pracy. Zanotowano także przypadki usuwania uczniów-gejów ze szkoły lub studentów z uniwersytetu. Lim mówi, że duża część koreańskich gejów ulega ciśnieniu homofobii i żeni się. Tylko tak mogą zapewnić sobie spokój. Są jednak i tacy, którzy nie wytrzymują i popełniają samobójstwo. Dla mnie to smutne, bo nie ważne jakiej orientacji jesteś, też jesteś człowiekiem.  I TO NIE JEST CHOROBA MOI DRODZY. Moja babcia uważa tak samo jak Koreańczycy, że to choroba. Ale przecież to takie smutne, Ci ludzie też mają uczucia i są w pełni zdrowi, tylko interesują się tą samą płcią. Czy to źle? Hm..moim zdanie NIE. Ale to jest moje zdanie.
Na wikipedii znalazłam coś takiego:
Jednym z najwcześniejszych zapisów historycznych o pociągu mężczyzn do chłopców dotyczy Gongmina z Goryeo (1351-1374), 31. władcy dynastii Goryeo, który był znany z upodobania do młodych chłopców, których pozyskiwał przez założoną specjalną organizację.
Paul Michaut, francuski lekarz, w 1893 opisywał Koreę jako kraj, gdzie "pederastia jest powszechna, stanowi część obyczajów; jest praktykowana publicznie, na ulicach, bez najmniejszego potępienia." Powiązał obecność pederastii z występowaniem kiły, która tak czy inaczej była powszechna.

A wy co sądzicie na temat homoseksualistów? I czy ich tolerujecie, czy wręcz przeciwnie?
~Papa, Tanoshii. :3

8 komentarzy:

  1. Homoseksualizm nie jest zły. Toleruję ich, i nie przeszkadza mi to że są. Nawet nie wiedziałam że tak jest z nimi w Korei. :O Biedacy.

    OdpowiedzUsuń
  2. to podobnie jak w Japonii ja uważam ,że azjaci winią europejczykow bo myslą ,że to oni
    "przywiezli"do ich krajów taką orientację

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem tolerancyjna i nie przeszkadza mi ze ktoś jest homo tak jak ty mam i to najlepszego przyjaciele geja i nie jest wcale jakiś laluś jak innym sie z tym kojarzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem za gejami i koreanczycy jak i japonczycy dobrze robia staraja się nie poruszać tak często tych tematów i homo nie prowokują innych

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się obrazki jakie umieściłyście w jednej i drugiej notce a co do ludzi homo czy bi są w porządku ale wkurza mnie to jak sami prowokuja ludzi a poźniej udają ofiary;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z tobą ,a później gadają jak to źle ich ludzie traktują jak sami sobie winni.

      Usuń
  6. zdecydowanie popieram taką homo miłość.♥

    OdpowiedzUsuń